מעלה מחמל
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
יצחק מולכו (שיחה | תרומות) |
(שם:מעלה מחמל. תיאור:ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכו) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.922981076087 |
- | |Lat=30. | + | |Lat=30.68564222362 |
|Height=636 | |Height=636 | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
שורה 11: | שורה 11: | ||
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. | הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. | ||
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | |images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | ||
+ | |Accessibility= | ||
|PointType=מעלה | |PointType=מעלה | ||
- | |Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו | + | |Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea |
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=12/26/2015 07:31:37 |
|WinId=633033381137261608 | |WinId=633033381137261608 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
- | |||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 07:31, 26 בדצמבר 2015
תקציר
ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית.
נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה.
כיוון העליה הוא מדרום לצפון.
לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות.
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו.
הרחבה
סיווג: מעלה
נגישות:
מקור:נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea
תאריך עדכון: 12/26/2015 07:31:37
קישורים חיצוניים