מעלה מחמל
מתוך עמוד ענן
(שם:מעלה מחמל. תיאור:ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכו) |
|||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=מעלה מחמל | |Name=מעלה מחמל | ||
- | |Description=ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. | + | |Description=ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה. כיוון העליה הוא מדרום לצפון. לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ . |
- | נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה. | + | |
- | כיוון העליה הוא מדרום לצפון. | + | נכון לסוכות 2016 הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע המסלול מסתיים בתחילת העליה |
- | לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. | + | |
- | הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. | + | |
- | עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ | + | |
- | + | ||
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | |images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | ||
+ | |Accessibility= | ||
|PointType=אין מעבר | |PointType=אין מעבר | ||
|Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949 | |Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949 | ||
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate=10/ | + | |LastUpdate=10/27/2016 17:13:37 |
|WinId=633033381137261608 | |WinId=633033381137261608 | ||
- | | | + | |LongDescription=נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע |
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 17:13, 27 באוקטובר 2016
תקציר
ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה. כיוון העליה הוא מדרום לצפון. לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ .
נכון לסוכות 2016 הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע המסלול מסתיים בתחילת העליה
הרחבה
נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע
סיווג: אין מעבר
נגישות:
מקור:נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949
תאריך עדכון: 10/27/2016 17:13:37
קישורים חיצוניים