גשר הרכבת
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.7639072467021 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.5012256862153 |
- | |Height= | + | |Height=173 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=גשר הרכבת | |Name=גשר הרכבת | ||
שורה 14: | שורה 14: | ||
|LastUpdate=09/14/2008 08:51:50 | |LastUpdate=09/14/2008 08:51:50 | ||
|WinId=633570151091425761 | |WinId=633570151091425761 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 01:21, 28 בדצמבר 2010
תקציר
גשר הרכבת ניבנה בתקופה התורכית, ערב מלחמת העולם הראשונה, על מנת להעביר כוחות ברכבת שנכנסה לתוך סיני בחולות ניצנה שהייתה אמורה לתמוך בקרבות התורכיים לכיבוש צפון אפריקה, אלא שהמגמה התהפכה והמסילה שימשה דווקא את הכוחות הבריטיים על מנת להעביר אספקה מסיני עמוק אל תוך הארץ. שני צידי הגשר נותרו והם שווים ביקור.
הרחבה
סיווג: גשר
נגישות:
מקור:עמית הורן
תאריך עדכון: 09/14/2008 08:51:50
קישורים חיצוניים