מעבר כרם שלום
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(שם:מעבר כרם שלום. תיאור:המעבר הוקם בעקבות ההתנתקות ב2005 כדי להחליף את מעבר רפיח כמעבר בעל בקרה על הכנסת סחורות ממצרים. עם סגירת יתר המעברים) |
ע.רוטשטיין (שיחה | תרומות) |
||
(גרסת ביניים אחת אינה מוצגת) | |||
שורה 8: | שורה 8: | ||
בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד. | בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד. | ||
- | |||
- | |||
|PointType=מבנה | |PointType=מבנה | ||
- | |Contributors=עמית הורן, איתם גונן | + | |Contributors=עמית הורן, איתם גונן, Bar malul, ע.רוטשטיין |
|csrc=SZ14 | |csrc=SZ14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=3/26/2019 18:45:00 |
|WinId=635011167525660337 | |WinId=635011167525660337 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
+ | |Accessibility= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
+ | |images= | ||
}} | }} |
גרסה אחרונה מתאריך 18:45, 26 במרץ 2019
תקציר
המעבר הוקם בעקבות ההתנתקות ב2005 כדי להחליף את מעבר רפיח כמעבר בעל בקרה על הכנסת סחורות ממצרים. עם סגירת יתר המעברים לרצועת עזה מלבד מעבר ארז, הפך המעבר לדרך הכניסה היחידה לסחורות באופן יומיומי.
בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד.
הרחבה
סיווג: מבנה
נגישות:
מקור:עמית הורן, איתם גונן, Bar malul, ע.רוטשטיין
תאריך עדכון: 3/26/2019 18:45:00
קישורים חיצוניים