גל עד לזכרם של טייס ונווט F15
מתוך עמוד ענן
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.9467457742809 |
- | |Lat=30. | + | |Lat=30.7796341257428 |
|Height=223 | |Height=223 | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
שורה 22: | שורה 22: | ||
|LastUpdate=01/11/2010 05:40:23 | |LastUpdate=01/11/2010 05:40:23 | ||
|WinId=633752500139264384 | |WinId=633752500139264384 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 06:41, 28 בדצמבר 2010
תקציר
גל עד לזכרם של הטיים סרן רונן להב ז"ל והנווט ירון ויונטה ז"ל שמטוסם התרסק בנקודה זו. המטוס התרסק בשנת 1995 בעת טיסת אימונים, כשנפגע מ 3 חסידות טועות והתרסק .
תודה לאמנון .מ, שהוביל אותנו לנקודה זו קובי גטלר.
להלן פרוט מתוך birds.org.il
ב- 10 באוגוסט 1995, במהלך טיסת אימון רגילה של חיל האוויר מעל נחל צין שבנגב, אירעה התנגשות קטלנית בין חסידות למטוס 15F- המכונה "בז". כתוצאה מהתנגשות זו המטוס התרסק. הטייס, סרן רונן לב (24), יליד חיפה והנווט, סרן ירון ויונטה (22), תושב גבעת אולגה, נהרגו.
זה קרה בדיוק בשעה 09.43 ובמהירות הבזק: תוך כדי טיסה במבנה של רביעית מטוסים בגובה נמוך, כ- 1000 רגל (300 מטר) מעל לפני השטח ומהירות גבוהה של 560 קשר (כ- 1000 קמ"ש), כשמפקד הטייסת, סא"ל ש. מוביל את הרביעייה.
הרחבה
סיווג: אנדרטה
נגישות:
מקור:kobi get, גסאן
תאריך עדכון: 01/11/2010 05:40:23
קישורים חיצוניים