גשר הרכבת
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
שורה 8: | שורה 8: | ||
המסילה פורקה לאחר המלחמה בידי הבריטים, אך הגשר עוד שרד עד שטפון גדול אחד בשנות ה70 וכיום נותרו רק שני צידיו. | המסילה פורקה לאחר המלחמה בידי הבריטים, אך הגשר עוד שרד עד שטפון גדול אחד בשנות ה70 וכיום נותרו רק שני צידיו. | ||
- | |images=DSC04484.JPG, | + | |images=DSC04484.JPG,מועצה כחול.JPG, |
|PointType=גשר | |PointType=גשר | ||
- | |Contributors=עמית הורן, Dtichon | + | |Contributors=עמית הורן, Dtichon, Ilafer |
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=10/2/2012 17:16:25 |
|WinId=633570151091425761 | |WinId=633570151091425761 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= |
גרסה מתאריך 17:16, 2 באוקטובר 2012
תקציר
גשר הרכבת ניבנה בתקופה התורכית, ערב מלחמת העולם הראשונה, על מנת להעביר כוחות ברכבת שנכנסה לתוך סיני בחולות ניצנה שהייתה אמורה לתמוך בקרבות התורכיים לכיבוש צפון אפריקה, אלא שהמגמה התהפכה והמסילה שימשה דווקא את הכוחות הבריטיים על מנת להעביר אספקה מסיני עמוק אל תוך הארץ.
המסילה פורקה לאחר המלחמה בידי הבריטים, אך הגשר עוד שרד עד שטפון גדול אחד בשנות ה70 וכיום נותרו רק שני צידיו.
הרחבה
סיווג: גשר
נגישות:
מקור:עמית הורן, Dtichon, Ilafer
תאריך עדכון: 10/2/2012 17:16:25
קישורים חיצוניים