P395919
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(שם:. תיאור:נכון ליוני 15 :המעלה תלול ,ומס' בורות והצלבות בראש המעלה הופכות אותו למאתגר ביותר לרכב לא נעול , כאשר אופציית החזרה היחידה היא ברו) |
(שם:. תיאור:נכון ליוני 15 :המעלה תלול ,ומס' בורות והצלבות בראש המעלה הופכות אותו למאתגר ביותר לרכב לא נעול , כאשר אופציית החזרה היחידה היא ברו) |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name= | |Name= | ||
- | |Description=נכון ליוני 15 :המעלה תלול ,ומס' בורות והצלבות בראש המעלה הופכות אותו למאתגר ביותר לרכב לא נעול , כאשר אופציית החזרה היחידה היא ברוורס (להיזהר מנעילת הגלגלים ודרדור) ולא מומלץ להסתובב בשפ"צ החד. בהמשך השביל האדום לכיוון מערב עליה נוחה יותר לציר הרכסים | + | |Description=נכון ליוני 15 :המעלה תלול ,ומס' בורות והצלבות בראש המעלה הופכות אותו למאתגר ביותר לרכב לא נעול , כאשר אופציית החזרה היחידה היא ברוורס (להיזהר מנעילת הגלגלים ודרדור) ולא מומלץ להסתובב בשפ"צ החד. בהמשך השביל האדום לכיוון מערב עליה נוחה יותר לציר הרכסים. נכון לפברואר 17 לא בעייתי במיוחד. |
|images=2015.09.29-134937.778.android.jpg | |images=2015.09.29-134937.778.android.jpg | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
|PointType=אחר | |PointType=אחר | ||
- | |Contributors=Dodka, אלקטרה | + | |Contributors=Dodka, אלקטרה, זאביק ג |
|csrc=IZ15 | |csrc=IZ15 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=3/2/2017 14:47:02 |
|WinId=635710067628017054 | |WinId=635710067628017054 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 14:47, 2 במרץ 2017
תקציר
נכון ליוני 15 :המעלה תלול ,ומס' בורות והצלבות בראש המעלה הופכות אותו למאתגר ביותר לרכב לא נעול , כאשר אופציית החזרה היחידה היא ברוורס (להיזהר מנעילת הגלגלים ודרדור) ולא מומלץ להסתובב בשפ"צ החד. בהמשך השביל האדום לכיוון מערב עליה נוחה יותר לציר הרכסים. נכון לפברואר 17 לא בעייתי במיוחד.
הרחבה
סיווג: אחר
נגישות:
מקור:Dodka, אלקטרה, זאביק ג
תאריך עדכון: 3/2/2017 14:47:02
קישורים חיצוניים