הסרפנטינות

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 6: שורה 6:
|Name=הסרפנטינות
|Name=הסרפנטינות
|Description=המענה ההנדסי לבעיית המדרונות התלולים ושקיעת הרכבים בדרך בורמה.
|Description=המענה ההנדסי לבעיית המדרונות התלולים ושקיעת הרכבים בדרך בורמה.
 +
 +
הציר עביר רק לרכבי שטח בלבד. סיבובים ושיפועים חזקים.
עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך.
עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך.
שורה 11: שורה 13:
לאורך הדרך דמויות כלי רכב ופועלים מתש"ח, וכן "שפאלות" - משטחי ברזל מחוררים למניעת התחפרות.
לאורך הדרך דמויות כלי רכב ופועלים מתש"ח, וכן "שפאלות" - משטחי ברזל מחוררים למניעת התחפרות.
בראש הקטע נראה חלק מצינור השילוח
בראש הקטע נראה חלק מצינור השילוח
 +
|Accessibility=רכב שטח
|PointType=אתר קרבות
|PointType=אתר קרבות
-
|Contributors=GIL, יגאל המתגלגל, נעם ב
+
|Contributors=GIL, יגאל המתגלגל, נעם ב, Kingmu
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=10/4/2011 16:03:45
+
|LastUpdate=6/23/2013 08:14:10
|WinId=633812556903900010
|WinId=633812556903900010
|LongDescription=
|LongDescription=
-
|Accessibility=
 
|ExtLinks=
|ExtLinks=
|images=
|images=
}}
}}

גרסה מתאריך 08:14, 23 ביוני 2013

   330 מ'

תקציר

המענה ההנדסי לבעיית המדרונות התלולים ושקיעת הרכבים בדרך בורמה.

הציר עביר רק לרכבי שטח בלבד. סיבובים ושיפועים חזקים.

עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך. נעם, אוקטובר 2011: הדרך עבירה לרכב פרטי גבוה בשני הכיוונים אבל נדרשת זהירות רבה מאד אחרי העיקול הראשון ולפני העיקול השני מלמטה. לאורך הדרך דמויות כלי רכב ופועלים מתש"ח, וכן "שפאלות" - משטחי ברזל מחוררים למניעת התחפרות. בראש הקטע נראה חלק מצינור השילוח

הרחבה



סיווג: אתר קרבות
נגישות: רכב שטח
מקור:GIL, יגאל המתגלגל, נעם ב, Kingmu
תאריך עדכון: 6/23/2013 08:14:10

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים