חסימה צה"לית על הציר
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.4152802051923 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.8438685344999 |
- | |Height=- | + | |Height=-46 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=חסימה צה"לית על הציר | |Name=חסימה צה"לית על הציר | ||
שורה 14: | שורה 14: | ||
|LastUpdate=10/13/2010 08:49:12 | |LastUpdate=10/13/2010 08:49:12 | ||
|WinId=633657025665647757 | |WinId=633657025665647757 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 23:53, 27 בדצמבר 2010
תקציר
על מנת שלא תתאפשר מעבר חופשי של רכבים בין יריחו וציר זה. חוסם צה"ל תדיר את הציר באמצעות תלולית גבוה של עפר. אך מדי פעם פורצים גורמים עלומים את המעבר בדרכים שונות ובעיתים שכאלו גיפ בעל עבירות גבוה יכול לנצל זאת ולהמשיך הלאה (לא מומלץ מעבר למבצר קיפרוס) את הדרך. כאשר נדרשת עבודה של מקורות או גורמים אחרים בהמשך הדרך. מפנה צה"ל את המכשול אז צוותים של מקורות או גורמים אחרים נכנסים בלווי אבטחה צהלית ובסיום העבודה המכשול נבנה שוב.
הרחבה
סיווג: אין מעבר
נגישות:
מקור:מאיר רוטר, yehonatan, פופשקו
תאריך עדכון: 10/13/2010 08:49:12
קישורים חיצוניים