מעבר תת-קרקעי לרכב מתחת למסילת הברזל
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
Haninadi33 (שיחה | תרומות) (שם:מעבר תת-קרקעי לרכב מתחת למסילת הברזל. תיאור:מנהרה לרכב שנחפרה כתחליף למעבר הרכבת העילי, אך חפירתה הוקפאה למספר שנים בעקבות מציאת גופות) |
(שם:מעבר תת-קרקעי לרכב מתחת למסילת הברזל. תיאור:מנהרה לרכב שנחפרה כתחליף למעבר הרכרדיבת העילי, אך חפירתה הוקפאה למספר שנים בעקבות מציאת גו) |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=מעבר תת-קרקעי לרכב מתחת למסילת הברזל | |Name=מעבר תת-קרקעי לרכב מתחת למסילת הברזל | ||
- | |Description=מנהרה לרכב שנחפרה כתחליף למעבר | + | |Description=מנהרה לרכב שנחפרה כתחליף למעבר הרכרדיבת העילי, אך חפירתה הוקפאה למספר שנים בעקבות מציאת גופות (חיילים רומאים או יהודים, מחלוקת בין ארכיאולוגים לארגונים חרדים). |
לבסוף הוחלט לחפור מנהרה נמוכה יחסית (בגובה 2.2 מ' בלבד), דבר המחייב רכב גבוה ואוטובוסים למעקף של כ־2 ק"מ דרך מעבר רכבת תחתי מצפון. | לבסוף הוחלט לחפור מנהרה נמוכה יחסית (בגובה 2.2 מ' בלבד), דבר המחייב רכב גבוה ואוטובוסים למעקף של כ־2 ק"מ דרך מעבר רכבת תחתי מצפון. | ||
שורה 11: | שורה 11: | ||
|Accessibility=הכל | |Accessibility=הכל | ||
|PointType=מבנים ומקומות | |PointType=מבנים ומקומות | ||
- | |Contributors=-נתנאל-, Haninadi33 | + | |Contributors=-נתנאל-, Haninadi33, רוני פלד |
|csrc=SZ18 | |csrc=SZ18 | ||
- | |LastUpdate=9/ | + | |LastUpdate=9/28/2016 08:15:17 |
|WinId=635412116745626320 | |WinId=635412116745626320 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה אחרונה מתאריך 08:15, 28 בספטמבר 2016
תקציר
מנהרה לרכב שנחפרה כתחליף למעבר הרכרדיבת העילי, אך חפירתה הוקפאה למספר שנים בעקבות מציאת גופות (חיילים רומאים או יהודים, מחלוקת בין ארכיאולוגים לארגונים חרדים).
לבסוף הוחלט לחפור מנהרה נמוכה יחסית (בגובה 2.2 מ' בלבד), דבר המחייב רכב גבוה ואוטובוסים למעקף של כ־2 ק"מ דרך מעבר רכבת תחתי מצפון.
הרחבה
סיווג: מבנים ומקומות
נגישות: הכל
מקור:-נתנאל-, Haninadi33, רוני פלד
תאריך עדכון: 9/28/2016 08:15:17
קישורים חיצוניים