תחנת בר גיורא
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(שם:תחנת בר גיורא. תיאור:עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למ) |
(שם:תחנת בר גיורא. תיאור:עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למ) |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=תחנת בר גיורא | |Name=תחנת בר גיורא | ||
- | |Description=עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. | + | |Description=עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. |
- | + | ||
- | |images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg | + | ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. |
+ | |||
+ | במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר. | ||
+ | |images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg,2015.04.18-142942.862.android.jpg | ||
|Accessibility=רכב פרטי | |Accessibility=רכב פרטי | ||
- | |PointType= | + | |PointType=אתר היסטורי |
|Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית | |Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית | ||
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=10/29/2018 21:20:00 |
|WinId=633527571018996859 | |WinId=633527571018996859 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 21:20, 29 באוקטובר 2018
תקציר
עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים.
ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי.
במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר.
הרחבה
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: רכב פרטי
מקור:עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית
תאריך עדכון: 10/29/2018 21:20:00
קישורים חיצוניים