תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(שם:תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה. תיאור:כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה ב) |
Ariel20010 (שיחה | תרומות) (שם:תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה. תיאור:כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה ב) |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
|Lat=31.788111006791 | |Lat=31.788111006791 | ||
|Height=817 | |Height=817 | ||
- | |MeasuredByGPS= | + | |MeasuredByGPS=Yes |
|Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה | |Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה | ||
|Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התיכון (מנהרה 3) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 מהאיזור של בית-חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: אדר תשע"ח. | |Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התיכון (מנהרה 3) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 מהאיזור של בית-חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: אדר תשע"ח. | ||
- | + | הושלם החשמול המלא של המסילה והרכבת מגיע כבר לתל אביב. | |
|images= | |images= | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
|PointType=מבנה | |PointType=מבנה | ||
- | |Contributors=דתי, Zoharby, Wikipod, יגאל אמיתי, דנצוש | + | |Contributors=דתי, Zoharby, Wikipod, יגאל אמיתי, דנצוש, Ariel20010 |
- | |csrc= | + | |csrc=mobile |
- | |LastUpdate=9/ | + | |LastUpdate=9/14/2020 12:13:32 |
|WinId=633802345496400253 | |WinId=633802345496400253 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 12:13, 14 בספטמבר 2020
תקציר
כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התיכון (מנהרה 3) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 מהאיזור של בית-חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: אדר תשע"ח.
הושלם החשמול המלא של המסילה והרכבת מגיע כבר לתל אביב.
הרחבה
סיווג: מבנה
נגישות:
מקור:דתי, Zoharby, Wikipod, יגאל אמיתי, דנצוש, Ariel20010
תאריך עדכון: 9/14/2020 12:13:32
קישורים חיצוניים