תחנת בר גיורא
מתוך עמוד ענן
(שם:תחנת בר גיורא. תיאור:עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למ) |
(שם:תחנת בר גיורא. תיאור:עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למ) |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
|Lat=31.7478753686 | |Lat=31.7478753686 | ||
|Height=409 | |Height=409 | ||
- | |MeasuredByGPS= | + | |MeasuredByGPS=Yes |
|Name=תחנת בר גיורא | |Name=תחנת בר גיורא | ||
|Description=עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר. | |Description=עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר. | ||
עדכון מטיילים מ 2/2/2018:. מבנה התחנה חסום לכניסה והחלונות חסומים גם הם , אי אפשר להסתכל פנימה. | עדכון מטיילים מ 2/2/2018:. מבנה התחנה חסום לכניסה והחלונות חסומים גם הם , אי אפשר להסתכל פנימה. | ||
- | עדכון | + | עדכון 06/10/2020 - התחנה פתוחה. ניתן להיכנס מהדלת הצדדית. |
|images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg | |images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg | ||
|Accessibility=רכב פרטי | |Accessibility=רכב פרטי | ||
|PointType=מבנה | |PointType=מבנה | ||
- | |Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית, Shaked540 | + | |Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית, Shaked540, משהור1 |
- | |csrc= | + | |csrc=mobile |
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=10/6/2020 06:28:02 |
|WinId=633527571018996859 | |WinId=633527571018996859 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 06:28, 6 באוקטובר 2020
תקציר
עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר.
עדכון מטיילים מ 2/2/2018:. מבנה התחנה חסום לכניסה והחלונות חסומים גם הם , אי אפשר להסתכל פנימה.
עדכון 06/10/2020 - התחנה פתוחה. ניתן להיכנס מהדלת הצדדית.
הרחבה
סיווג: מבנה
נגישות: רכב פרטי
מקור:עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית, Shaked540, משהור1
תאריך עדכון: 10/6/2020 06:28:02
קישורים חיצוניים