הסרפנטינות
מתוך עמוד ענן
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 8: | שורה 8: | ||
עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך. | עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך. | ||
+ | נעם, אוקטובר 2011: הדרך עבירה לרכב פרטי גבוה בשני הכיוונים אבל נדרשת זהירות רבה מאד אחרי העיקול הראשון ולפני העיקול השני מלמטה. | ||
+ | לאורך הדרך דמויות כלי רכב ופועלים מתש"ח, וכן "שפאלות" - משטחי ברזל מחוררים למניעת התחפרות. | ||
+ | בראש הקטע נראה חלק מצינור השילוח | ||
+ | |PointType=אתר קרבות | ||
+ | |Contributors=GIL, יגאל המתגלגל, נעם ב | ||
+ | |csrc=I14 | ||
+ | |LastUpdate=10/4/2011 16:03:45 | ||
+ | |WinId=633812556903900010 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
- | |||
- | |||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
- | | | + | |images= |
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 16:03, 4 באוקטובר 2011
תקציר
המענה ההנדסי לבעיית המדרונות התלולים ושקיעת הרכבים בדרך בורמה.
עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך.
נעם, אוקטובר 2011: הדרך עבירה לרכב פרטי גבוה בשני הכיוונים אבל נדרשת זהירות רבה מאד אחרי העיקול הראשון ולפני העיקול השני מלמטה.
לאורך הדרך דמויות כלי רכב ופועלים מתש"ח, וכן "שפאלות" - משטחי ברזל מחוררים למניעת התחפרות.
בראש הקטע נראה חלק מצינור השילוח
הרחבה
סיווג: אתר קרבות
נגישות:
מקור:GIL, יגאל המתגלגל, נעם ב
תאריך עדכון: 10/4/2011 16:03:45
קישורים חיצוניים