תל ג'נין החלק הדרום מזרחי
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(דף חדש: {{Point |Lon=35.29894219422035 |Lat=32.45998420166646 |Height=149 |MeasuredByGPS=No |Name=תל ג'נין החלק הדרום מזרחי |Description=תל ג'נין נחתך ל-2 עת ס...) |
|||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=תל ג'נין החלק הדרום מזרחי | |Name=תל ג'נין החלק הדרום מזרחי | ||
- | |Description=תל ג'נין נחתך ל-2 עת סללו את הכביש שחצה את התל לשני חלקים | + | |Description=תל ג'נין נחתך ל-2 עת סללו את הכביש שחצה את התל לשני חלקים. |
- | החלק הנמצא כאן מוקף כולו בבניינים הנסמכים אל התל, ראש התל נמצא חשוף בין הכניינים המשקיפים אליו והוא מכוסה בצמצחיה עצים וערימות עפר, ביום מן הימים הלוואי וניתן יהיה לבצע כאן חפירה. | + | החלק הנמצא כאן מוקף כולו בבניינים הנסמכים אל התל, ראש התל נמצא חשוף בין הכניינים המשקיפים אליו והוא מכוסה בצמצחיה עצים וערימות עפר, התל לא נגיש בשל חגורת הבניינים המקיפים אותו כיום. |
+ | |||
+ | ביום מן הימים הלוואי וניתן יהיה לבצע כאן חפירה. | ||
+ | |LongDescription=החלק הצפון מערבי כמעט גולח כולו לטובת בניית תחנת האוטובוסים והמוניות של ג'נין, וניתן להבחין כיום בחלק קטן ממנו. (ראה ציון נקודת החלק השני בסמוך) | ||
|Accessibility=ברגל | |Accessibility=ברגל | ||
|PointType=תל | |PointType=תל | ||
|Contributors=מאיר רוטר | |Contributors=מאיר רוטר | ||
|csrc=SZ18 | |csrc=SZ18 | ||
- | |LastUpdate=8/24/2024 19: | + | |LastUpdate=8/24/2024 19:45:35 |
|WinId=638601254142126456 | |WinId=638601254142126456 | ||
- | |||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
|images= | |images= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 19:45, 24 באוגוסט 2024
תקציר
תל ג'נין נחתך ל-2 עת סללו את הכביש שחצה את התל לשני חלקים.
החלק הנמצא כאן מוקף כולו בבניינים הנסמכים אל התל, ראש התל נמצא חשוף בין הכניינים המשקיפים אליו והוא מכוסה בצמצחיה עצים וערימות עפר, התל לא נגיש בשל חגורת הבניינים המקיפים אותו כיום.
ביום מן הימים הלוואי וניתן יהיה לבצע כאן חפירה.
הרחבה
החלק הצפון מערבי כמעט גולח כולו לטובת בניית תחנת האוטובוסים והמוניות של ג'נין, וניתן להבחין כיום בחלק קטן ממנו. (ראה ציון נקודת החלק השני בסמוך)
סיווג: תל
נגישות: ברגל
מקור:מאיר רוטר
תאריך עדכון: 8/24/2024 19:45:35
קישורים חיצוניים